пʼятницю, 24 лютого 2017 р.

Навчально-практичні семінари «Садочок – простір, дружній до дитини» у м. Слов’янську


У містах та районах Донеччини вже другий місяць активно проводяться навчально-практичні семінари в межах проекту «Садочок – простір, дружній до дитини», ініціатором якого є Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ), у партнерстві з Національним університетом «Києво-Могилянська Академія». Зазначений проект є одним із компонентів програми «Сприяння соціальній згуртованості та інтеграції внутрішньо переміщених осіб на сході Україні», що реалізується у 2016-2017 роках Представництвом Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
7-8 лютого 2017 року до проекту долучилися 88 педагогів дошкільної освіти міста Слов’янська, Бахмутського, Олександрівського та Слов’янського районів. Дводенні навчально-практичні семінари «Садочок – простір, дружній до дитини» одночасно проходили в трьох тренінгових групах під керівництвом регіональних консультантів-тренерів: Валентини Поуль та Наталії Капінус, Олексія Заріцького та Катерини Нікітюк, Тетяни Лопухіної та Ірини Нікітіної.
Метою проекту є підвищення професійної компетентності педагогів дошкільної освіти щодо створення емоційно безпечного й комфортного інклюзивного середовища в дошкільних навчальних закладах. Це дозволить забезпечити умови для створення спільноти дітей, де поважають і цінують один одного, де панує позитивне ставлення до відмінностей та атмосфера взаємної підтримки.
Протягом двох тренінгових днів педагоги обговорювали поняття самоконцепції і самооцінки; визначали практики, що негативно впливають на розвиток самоконцепції та практики, що сприяють її розвитку; досліджували власні Я-концепції; відпрацьовували навички ефективної взаємодії з дітьми дошкільного віку. Особливий інтерес учасників викликали інноваційна методика соціально-психологічного розвитку дитини «Лялька як персона» та практики проведення ранкових зустрічей із дітьми дошкільного віку.
Підводячи підсумки, учасники відмітили, що подібні заходи дозволяють відчути себе «частиною змін», які відбуваються в сучасній системі освіти, а запропоновані методики дозволяють уже сьогодні наблизитися до цих змін. 

Немає коментарів:

Дописати коментар