вівторок, 6 грудня 2016 р.

Зональна педагогічна майстерня «Науково-методичний супровід розвитку особистості в освітньому просторі: якісна освіта та її психологічна підтримка»

16 листопада 2016 року на базі Комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Маріупольської міської ради» відбулася зональна педагогічна майстерня «Науково-методичний супровід розвитку особистості в освітньому просторі: якісна освіта та її психологічна підтримка».
Метою заходу було визначено: сприяння підвищенню рівня науково-методичного супроводу розвитку особистості в освітньому просторі шляхом забезпечення якості освіти та її психологічної підтримки.
Учасниками педагогічної майстерні були фахівці з міста Маріуполя, Мангуського, Волноваського, Нікольського районів: методисти МС, які відповідають за дошкільну освіту, початкову освіту, предмети освітньої галузі «Здоров’я та фізична культура», психологічну службу, роботу зі здоров’язбереження, з обдарованими дітьми; керівники МО дошкільної освіти, початкової освіти, учителів основ здоров’я, фізичної культури, захисту Вітчизни, психологічної служби; керівники базових ДНЗ, ЗОШ – Шкіл сприяння здоров’ю; педагоги різного фаху, які опікуються питаннями розвитку обдарованості; вихователі-методисти.
Відкрила пленарне засідання Поуль В.С.завідувач кафедри дошкільної, початкової освіти та розвитку особистості (КДПОРО) Донецького облІППО, кандидат психологічних наук.
Із вітальним словом звернулися до учасників заходу господарі: Добровольська С.В., начальник управління освіти Маріупольської міської ради; Гриньова О.П., директор міського науково-методичного центру м. Маріуполя управління освіти Маріупольської міської ради, Папазова О.Л., директор комунального закладу «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 7 Маріупольської міської ради».
Учасників заходу привітали вихованці школи, учасники дитячого хору учнів 1-4 класів. Одинадцятикласники, порадували присутніх чудовим бальним танком під музичний супровід народної пісні на слова Т.Г. Шевченка «Реве та стогне Дніпр широкий» і костюмами, у яких простежувалося гармонійне поєднання українських національних кольорів.
Під час пленарного засідання з доповідями вступили: Поуль В. С., завідувач кафедри дошкільної, початкової освіти та розвитку особистості Донецького облІППО, кандидат психологічних наук, яка ознайомила з презентацією своєї доповіді на тему: «Науково-методичний супровід розвитку особистості в освітньому просторі: від інноваційних до якісних змін», одним із акцентів якої стало висвітлення результатів впровадження проекту "Вчимося жити разом", про перспективи подальшої роботи за ним; Заріцький О.О., завідувач відділу соціально-психологічного супроводу розвитку особистості Донецького облІППО, розповів про психолого-педагогічний супровід: якісну комплексну безперервну підтримку суб’єктів освітнього процесу.
Після пленарного засідання відбулася активна взаємодія в межах роботи 6 секцій.
Одним із чинників якісної освіти є високий рівень психологічної компетентності педагогів, яка є складовою їх загальної професійної культури. На підвищення рівня психологічної складової професійної компетентності педагогів були спрямовані воркшопи, проведені психологами міста Маріуполя на початку роботи секцій.
Під керівництвом психологів-професіоналів педагоги удосконалювали навички створення сприятливого комфортного середовища в освітньому просторі через оволодіння методами саморегуляції, психологічного розвантаження, релаксації та ігрової терапії.
Підбиваючи підсумки, педагоги зазначили, що запропоновані вправи можна не тільки використовувати в роботі з дітьми в межах освітнього процесу, але й для особистісного зростання та гармонізації.
Регіональними координаторами Стягуновою О.О., завідувачем відділу дошкільної освіти Дон облІППО, кандидата педагогічних наук, Капінус Н.О., завідувачем відділу початкової освіти Дон облІППО, Спірке О.А., методист відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти Дон облІППО, під час робити секцій «Інноваційна діяльність педагога ДНЗ як засіб підвищення якості дошкільної освіти», "Творчий підхід учителя початкової школи до організації уроку",  «Організація роботи з предмета «Основи здоров’я»: досвід, інновації, перспективи» та "Психолого-педагогічних аспектів узаємодії суб’єктів системи освіти з питань здоров’язбереження" висвітлили питання перших кроків упровадження проекту "Вчимося жити разом" з дітьми в загальноосвітніх навчальних закладах Донецької області.

Немає коментарів:

Дописати коментар