23 – 24 та 25 – 26 січня 2017 року відбулися дводенні навчально-практичні семінари проекту «Садочок – простір дружній до дитини», ініціатором якого є Всеукраїнський фонд «Крок за кроком» за підтримки Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ), у партнерстві з Національним університетом «Києво-Могилянська Академія» (тренери: Валентина Поуль та Наталія Капінус).
Протягом двох днів учасники мали змогу удосконалити такі навички:
- ·зрозуміти поняття самоконцепції та самооцінки, навчитися визначати практики, що негативно впливають на розвиток позитивної самооцінки у дітей, а також практики, які сприяють її позитивному розвитку;
- ·опанувати новий інструмент для роботи педагогів – інноваційну педагогічну технологію «Лялька як персона»;
- ·оволодіти методикою проведення ранкових зустрічей у роботі з дітьми дошкільного віку;
- ·попрактикуватися у використанні ефективних технік слухання вихованців та навчатися сприяти розвитку позитивної самооцінки дітей через спілкування.
Два дня мы тренинг посещали,
Фасилитаторы вещали
Про Я-концепцию, самооценку;
Водили нас на «переменку».
Про МЛЯМЗ впервые мы узнали,
Играли, прыгали, рычали
И на вопросы отвечали,
Друзей мы новых повстречали!
К нам Лялька в гости приходила,
Эмоции свои дарила…
Спасибо Вам от всей души,
Мы снова встретиться спешим!
В садочок – дружній простір наш
Внесем энергии запас.
Работать, чтоб на благо детям,
Ведь мы всегда за них в ответе.
Фасилитаторы вещали
Про Я-концепцию, самооценку;
Водили нас на «переменку».
Про МЛЯМЗ впервые мы узнали,
Играли, прыгали, рычали
И на вопросы отвечали,
Друзей мы новых повстречали!
К нам Лялька в гости приходила,
Эмоции свои дарила…
Спасибо Вам от всей души,
Мы снова встретиться спешим!
В садочок – дружній простір наш
Внесем энергии запас.
Работать, чтоб на благо детям,
Ведь мы всегда за них в ответе.
Немає коментарів:
Дописати коментар