середу, 2 листопада 2016 р.

Семінар-практикум викладачів предмета «Основи здоров’я» в м. Добропіллі

13 жовтня 2016 року в Добропільському навчально-виховному комплексі «Гімназія – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1» відбувся міський семінар-практикум викладачів предмета «Основи здоров’я». Було проведено вхідне та підсумкове анкетування з теми семінару «Здоров’язберігальні технології як засіб підвищення ефективності навчального процесу», удосконалювали тренінгові форми проведення уроків, застосовували інтерактивні форми навчання учнів на різних етапах уроку, знайомилися з теоретичними засадами здоров’язберігальних технологій.
О.А. Спірке, методист відділу методичного забезпечення оздоровчої функції освіти Донецького облІППО, ознайомила присутніх учителів з новітніми тенденціями проведення уроків основ здоров’я в середній школі.

В.М. Левицька, учитель основ-здоров’я ЗОШ-інтернат м. Добропілля, теоретично обґрунтувала сутність та характеристику здоров’язберігальних технологій.
Учитель основ здоров’я НВК № 1 Т.П. Митрофанова провела урок-тренінг «Синергія стосунків» для учнів 7 класу за проектом «Вчимося жити разом».
Класний керівник НВК № 1 Р.В. Терещенко провела виховну годину «Ефективне спілкування» для учнів 11 класу за проектом «Вчимося жити разом». Учні відверто висловили свої думки й почуття, активно та позитивно попрацювали в групах.
С.В. Мігінян, заступник директора з навчально-виховної роботи НВК № 1, показала «Казкотерапію» на уроках основ здоров’я.
О.М. Скрипченко, практичний психолог НВК № 1, приділила увагу профілактиці збереження психічного здоров’я педагогів.
Рефлексію та підсумки семінару провела В.В. Поліщук, керівник методичного об’єднання учителів основ здоров’я.
Учасники семінару підвищили свій рівень професійної компетентності та обговорили проблеми щодо подальшої роботи над проектом «Вчимося жити разом» (компонент «Освіта на основі життєвих навичок»).

Немає коментарів:

Дописати коментар